Hürriyet

11 Nisan 2012 Çarşamba

İndirim Severim

Bazen kendime diyorum çok şey alıyorum diye ama aldığım çoğu şeyi indirimden alıyorum haftasonu alışverişimde olduğu gibi.Aslında bu yazıyı çok daha önce yazıcaktım ama babam geldi gitti felan bilgisayar ondaydı haftasonu, sonra misafir telaşı şu bu derken bugüne kaldı anca.Şimdi gelerim alışverişi kısa özetlemeye.Aslında benim için alışverişe çıkmadık ama ben dayanabilirmiyim asla tabikide =).Haftasonu gittiğimiz yer cevahirdi ve ben orada özellikle win max mağazası.Koton ürünlerinin en güzel indirimli fiyatı orada bulunuyor.Ve cevahire gittiğimde mutlaka bakarım oraya, güzel t-shirtler ve bluzlar  almışımdır hep ordan bu haftasonu olduğu gibi =).Bu haftasonu 4 parça üst aldım 3'ü kendime 1'i ablama. Orijinal fiyatlarıyla alsaydım eğer bu ürünleri 140tl ödemiş olacaktım ama ne benim üstümde okadar para vardı nede okadar para harcardım.İndirimler aldığım 4 ürüne toplam olarak 32tl verdim.Tabikide hepsi win max'den alınmış koton ürünleri.Ve hepsine ayrı ayrı bayıldım =).

İlk olarak girdiğimde bu t-shirt'ü aldım.Görül görmez kaptım dayanamadım.Uçan fil dumbo, aslında benim aklımda hep jumbo olarak kalmış artık nedense =).Küçüklüğümde en sevdiğim karakterdi.Hatta bir puuzle vardı dumbo'nun olduğu bozar bozar yeniden yapardım onu =).Daha öncesinde win max'e geldiğimde dumbo'nun olduğu erkek t-shirt'ü bulmuştum ama o gün aptal gibi almamıştım bir kaç gün sonra almaya gittiğimdede bulamamıştım ve çok üzülmüştüm gerçekten.Bu sefer bunu görünce dayanamadım kaptım denedim hemen.Kalıbı fazla genişti bu aldığım  s beden.Üstümdede hoş durunca kaçırmak istemedim.Kasaya gidene kadar biraz boynum büküktü çünkü üstündeki etikette 40tl'den 20tl'ye düşmüş olarak gözüküyordu.Başka bulamam diye alıyım dedim ama kasaya gittiğimde kasadaki görevli 8tl deyince biranda gözlerimin içi güldü.Başka bişi olsa bu kadar sevinirmiydim bilmiyorum =).



Tatlı değil mi ama? =)






Burdan sonrasıda ikinci kez uğradığımızda aldıklarım.Bu siyahada bayıldım çünkü tam istediğim gibi yumuşacık ve ince bir penye.Yazlık süper birşey.Buda 40tl'den 10tl'ye düşmüş.Duruşuda çok hoş sadece yaka açıklığı geniş onuda içine kırmızı yada siyah askılıyla kapanır ve çok daha hoş olur özellikle kırmızıyla =).




Böyle bir bolero aslında uzun zamandır istiyordum.Benimkiler hep siyah istediğim gibi ince ve açık renk bulamıyordum.Bu bolero süper oldu açık gri renk ve incecik yumuşacık buda.Fiyat olarak 30tl'den 6tl'ye düşmüş kaçmazdı buda.Yazın güneşin kollarımı yakmasını sevmediğim için çoğunlukla bolero giyerek gezniyorum bu yazda bu bolero üstümden çıkmayacak =).







Bunuda ablama aldım.Şimdi kendime okadar şey aldım onada bişi almadan olmazdı.Sonra evdekilerde laf yapıyorlar hep kendine alıyorsun diye.Bu t-shirt'te çok hoşuma gitti.Penyeside güzel üstündeki baskısıda çok tatlı =).Bunun fiyatıda 30tl'den 8tl'ye düşmüştü.












Alışveriş yapmayı fazlasıyla seviyorum özellikle indirimden aldığım zaman.Birde kendim için uyguna ayakkabı bulsam çok daha mutlu olcam ama ne yazıkki bulamıyorum onu.Ayağım 41 numara her zaman her markada ollmuyor bulduğumda ve hoşlandığımdada fiyatı yüksekte olsa alıyorum çoğu zaman mecbur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder