Hürriyet

23 Nisan 2012 Pazartesi

İnanmazdım

Normalde nazar değdi gözü kaldı dediklerinde pek inanmazdım ya olur mu derdim ama bir kaç senedir benimde başıma gelenlerden sonra buna inanmaya başladım.Hatta bazen kendime bile nazar değdiriyorum galiba.
En çabuk aklıma gelenlerden bir kaçını yazıcam;

1-

Bu sevgili ayakkabılarım 1-2cm'lik bir tabana sahip.Fazlasıyla alçaklar bileğimi burkmam mümkün değil bunlarla ama çok iyi hatırlıyorum o günü Taksime gitmiştim.Ve bu ayakkabılarımı giymiştim yine.İstiklalden aşağı inerken bian bir tenhalık oldu ve karşıdan iki kız geliyordu.İlk önce biri sonra diğeri ayakkabılarıma baktı ve birşeyler söylediler ne dediklerini tam olarak anlamasamda duydum birşeyler ve kızlar tam arkamda kaldıktan sonra dümdüz yolda bileğim burkuldu.Bileğim sakatken bile bu ayakkabılarla ayağım burkulmadı iki kızın lafına bileğim tekrar ağrımaya başladı.

2-Bugünki gözlük olayım.Kesinlikle inanıyorum ki birinin gözü kaldı yoksa düşmezdi o ordan öle =(.


3-Kendime nazar değdirdiğim konu en çok makyaj yada oje.Eğer makyaj yaptıktan sonra süper oldu dersem o makyajın ömrü kısalıyor naparsam yapıyım.Ve ojeyi eğer düzgünce sorunsuz sürdüysem mutlaka bir yerinde küçükte olsa bir bozulma oluyor.

4-Eğer tırnaklarımı güzel düzgünce uzatmışsam ve o sırada birisi bana tırnaklarımın ne güzel uzadığını güzel durduğunu söylerse mutlaka bir tırnağım çatlıyor yada kırılıyor.
Eskiden sanki tırnaklarım daha hızlı uzardı şimdi sanki daha yavaş uzuyor ve daha uzun süre kısa tırnaklarla gezmek zorunda kalıyorum =(.

Şimdilik ilk aklıma gelenler bunlar ama zamanla çoğalada bilir =).Ve çoğalacaktır bunlar daha da.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder