Hürriyet

23 Nisan 2012 Pazartesi

Gözlüğüme Veda =(

Aslında bugün çok güzel başladı ve çok güzel gidiyordu.Herşey Yıldız Parkında sevgili biricik gözlüğümü havuza düşürmemle mahvoldu =(.Ördeklerin fotoğrafınıda çekiyim derken benim sevgili biricik gözlüğüm havuzun dibini boyladı.Ama birinin gözü kaldı nazarı değdi ya yoksa onun düşmesini sağlıcak hiçbirşey olmadıki o anda =(.
Sevgili gözlüğüm seninle birlikte çok az fotoğrafımız olabilir ama sen aklımdasın hep =P.
Cidden çok üzüldüm ama ya yardımcı olabilicek birinide bulamadık.Gözlüğüm kaldı orda =(.
Akşam bizimkilere anlattığımda buna mı üzülüyorsun bu kadar dediler annem ben sana yine alırım dedi ama o gözlük benimle heryere gelmişti bir değeri vardı.Umarım aynısından bulur alır annem ama eskisinin değeri ayrıydı =(.Gözlük düştükten sonra orta köye inip takı almam bile neşemi pek getirmedi üstelik üstümde az olan bütün paramı takıya vermiş olmama rağmen =/.
Yarın gün içinde bugün çektiğim bir kaç fotoyu paylaşcam daha bilgisayarda bile bakmadım çok merak ediyorum nasıl çıktılar =).
Amam benim sevgili gözlüğüm ben seni çok özlicem =(.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder