Hürriyet

14 Nisan 2012 Cumartesi

Cumartesi

Kahvaltımızdan geriye kalanlar aslında bunlar.Okadar geç kahvaltı edince gelir gelmez bitirdik.Aslında benim aklımda güzel bir kahvaltı vardı bugün için ama gittiğimiz yer 12'de kahvaltı servisi biter yazmış ve saat 1'de gidince daha sormayalım dedik.Normalde çay sevmem içmemde pek ama ne yazıkki limonataları bulunmuyordu bende çay içiyim dedim.Çok güzel karışık tostlarımı yedik çayımızı bitirdik ve kalktık ordan hemen.

Hava bozuktu bugün aslında böle olcağını biliyordum ama belki bu kadar kötü olmaz diye biraz boş bir ümit vardı içimde.Allahtan son dakika babet giymekten vazgeçip çizmelerimi giymişim.







Günün ilk favorisi olur kendisi.Buzlu buzlu vişne suyum.Hastayım sana =)

Sabahtan beri soğuk içecek hasreti çekiyordum süper geldi bu vişne suyu.

Normalde nargile severiz özellikle cappucino'lu nargile favorimizdir ve hep ondan söyleriz.Ama nedense bu sefer bir garipti iyi gelmedi bize pek.Sebebini anlamadık ama bıraktık içmedik.Ben zaten uykusuzdum çarptı sanki biraz.Bugün günümüz değildi nargiledede bir garplik vardı açıkcası hiç cappucino kokusu felan yoktu.

Fotoğrafın bu şekilde olmasının nedeni dumandan ve sadece bu kısmı var çünkü nargilenin ucu masanın bir ucundaydı ve bana biraz ters birazda uzak kaldığı için sadece bu fotoğrafı var.


Normalde burda yemekler güzel oluyor ve ben burda yemek yemek istiyordum ama hem uykusuzluk hem yorgunluk fazla oturmadık.Meyve sularımızı içtik tatlımı yedim kalktık.
Aslında cheesecake çekiyordu canım ondan istedim yok dediler sonra hadi browni olsun dedim onada yok dediler son seçenek profiterolle kaldım.Tadını fena değildi ama çokta sevmedim.Biraz kendime geleyim diye yedim toparladı tatlı beni biraz =).





Bir kaç küçük parça bugün aldıklarımda var ama yorgunluktan onları fotoğraflamaya üşeniyorum açıkcası belki daha sonra =)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder