Hürriyet

11 Nisan 2012 Çarşamba

Yeni Oyuncağımız





Bunuda cumartesi günü aldık.Ne zamandır istiyordum ama bulamıyordum.Ben almıcağım zaman sokaklarda sattılar almak istediğimde hiç bir yerde bulamadım.Cevahirden çıkmışken yan yoldaki büyük oyuncakçıyı gördük ve hemen girip sorduk.Orda olmasına okadar sevimdimki hemen kaptık bir tane.Tabi eve gelince babam sordu hemen onu kendine mi yoksa Dumana mı aldın diye bende bir kaç saniye düşündükten sonra ikimiz için aldım dedim.Seviyorum baloncukları Dumanda onları patlatmayı onlarla oynamayı seviyor =). 







Çalışırken ışığıda yanıyor karanlıkta çok güzel aydınlatıyor ve baloncuklar daha bir çekici hala geliyor bu ışıkta.Dumanda ilk başlarda pek sevmedi ışık felan ama sonra okadar çok balon gördükten sonra elime alır almaz koşuyor peşimden =D









Evet burda artık sabırsız yeter artık yap yapıcaksan diye bakıyor.


Dur birde şunu yakından inceliyim.










Yerdeki patlamamış olanları arıyor bizim beyfendi.





Heyecanla baloncuklarıda bekler bizim beyefendi =)









Oturduğu yerden tek patiyle patlatır hepsini bizim beyefendi




Patlamamış bir tane bırakmıyor bizim beyefendiye hepsi patlamadan rahat yok












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder