Hürriyet

25 Nisan 2012 Çarşamba

Kargo Günü =)

Sabah kapı çaldı ve heyecanla kapıya koşup 'kim o?' dediğimde duyduğum posta/postacı kelimesi beni okadar mutlu ettiki.Ama kapıda okadar beklememe rağmen yukarı gelen kimse olmadı.Bende suratım asık yatağıma döndüm.Belki küçük paket geldi posta kutusuna attı biraz daha uykumu alıyımda iner bakarım dedim.Aradan 1 saat kadar geçti ve apartman görevlisi ekmek servisine başladığında elinde paketlerle kapıyı çaldı direk kaptım bütün paketleri.Uyku arası geldiği ve o sırada çektiğim için bütün fotoğraflar yatağımın üstünde çekilde.

Bizim merakla beyefendi geldi hemen tabiki kontrol etmek için =).


Acaba kendisine birşey çıkıcak mı diye bakınıyor paketlere 


Paketlerin birinden birde küçük kart çıktı, çokta hoşuma gitti bu kart.Ürünleri uzun süre beklemiştim hatta ikinci kargoları yapılmıştı bu nedenle satıcı bu küçük kartı göndermiş.Kart küçük ama içi baya dolu =).


Bütün herşey açıldıkran sonra geliye kalanlar.Aslında bunların arasında kendime ayırdığım pek birşey yok.Sadece bir adet yüzük ayırdım o mecburi çünkü kırdım yüzüğü nasıl başardıysam artık onu tamir edip kendim kullancam.Aslında hoşamada gitmişti iyi oldu sanki =).


Ben açtım kontrol ettim herşeyi sıra beyefendide ne geldi ne gitti bakıyor herşeye.


Aslında burda aklı fikri gelen tüylü küpelerde ona oyuncak gibi geldiler.


Küpeleri alamayınca bari bir yüzüğüm olsun diye düşündü.Şimdiki hedefi bu yüzük ama tabikide alamadı yine =).


Aslında benim oğlum çok masum ne yüzük nede küpeyle oynamak istiyor.Gözler kapalıyken daha bir tatlı oluyor.




Boşalan paketlere bakıyor hala belki birşeyde bana çıkar diye ama maalesef ona birşey yok bu paketlerde.



İşte buda sinirli bana niye birşey gelmedi bakışı beyefendinin.Haklısın okadar paket geldi sana birşey gelmedi.Başka seferede sana alırız birşeyler dışarı çıkman için tasma gerek onu alırız belki =).

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder