Hürriyet

1 Nisan 2012 Pazar

Sınav Sonrası

Her sınav öncesi aynı şeyler yaşandı yine.Ben bir kaç saatlik uykuyla yatağımdan kalktım kahvemi yaptım tabi anca 3'te birini içebildim o kahvenin o ayrı.Sonra acele acele hazırlandım tabi bu arada hafifte makyaj yaptım =).Hemen evden çıktık taksiye okulu tarif ettik ve sanki geç kalıyormuşuz gibi telaş içinde okula gittik.Okula gitmemiz 15 dakika sürdü ve biz oraya gittiğimizde sınavın başlamasına daha 2 saat vardı.Nese o arada poğaçalarımızı yedik annemle gittik su aldık felan geçti zaman bir şekilde.Polis memuru çağıldı herkese şunlar bunlar üstünüzde olmıcak dedi.Aslında saçma birazda.Ne yanınızda kimlik dışında birşey olsun istiyolar nede emanet edebilceğiniz bir yer temin edemiyorlar.Ya arkadaşım bu sınava herkes yanında birini getiremiyor tek gelenler napsın sınavdan sonra evlerine yürüsünler mi tabana kuvvet deyip.Zaten insanları ordukları yerden çok farklı yerlere gönderiyorsunuz sınav için birde üstünüzde hiçbirşey olmayacak diyorsunuz bari insanların üstündekileri emanet edebilcekleri biri felan temin edin okadar çalışanınız var.Nese sonra tekrar döneriz buna.Polis memuru söyliceklerini söyledi kızlar ne taraftan erkeklar ne taraftan giricek onuda söyledi çekildi.Tabi millet tel tokaları çıkarıp attı hep almadılar ne alakaysa tel toka artık.Sıra bana gelirken bende küpelerimi çıkardım ama halkalarımı bıraktım, çıkardıklarımıda cebime attım.(sol kulağımda iki delik ve deliklerde ikişer küpe var sağ kulağımda da tek küpe.Şimdi şekilleri felan anlatamıcam bir gün foroğraflarla koayarım daha rahat olur.)Kontrol eden kadın küpelere bişi demedi cebimdekileride fark etmedimi neyse artık, kafamdaki plastik tokaya taktı 'onunla giremessin sınava' 'dedi.Biran ne oluyor ya felan oldum sonrada dedim 'plastik bu ya bir küçük yayı var içinde metal nolcak bundan' felan.Ama yok saçmalıcakları ya tel tokaları almadılar benim plastik üzerinde küçük metal yayı olan tokayı alırlarmı hiç.Nese üzüle üzüle tokayı okulun girişindeki masaya bıraktım, dönüşte yerinde olursa alırım diyerek.Tokam kaybolsaydı eğer üzülürdüm çünkü saçıma göre bu şekilde tokalar zor buluyorum ve bu bulduğumuda kaybetmek istemiyorum.Nese allahtan sınavdan çıktığımda koyduğum yerde duruyordu buna çok sevindim.Okuldan çıkar çıkmaz kapıda annemi ve elindeki cüzdanları gördüm.Bunlar ne diyince yazık iki çocuk giremiyordu sınava onların bunlar dedi yani ben sınavdan çıkmış olmama rağmen o çocukları bekledik son dakikaya kadar.Benim sınavdan çıkıp orada dolandığımı gören herkes nasıldı deyip durdu.Aslında bu soruyu sordukları en yanlış kişi bendim orda =).Çünkü bu sınava girdiğim üçüncü sene ve çalışmak için kitap almış olmama rağmen bir sayfa bile açıp bakmadım.Şimdi üç senedir niye giriyosun kazanmadın mı madem kazanamıyosun niye çalışmıyorsun diyenler olucaktır hemen cevap veriyim onada; geçen senede ondan önceki senede farklı okullarda uygulamalı ingilizce tercümanlık bölümünü kazandım ama her iki okulumdada özellikle ilk okulumda hocalarla ilgili çok sorunları yaşadım ve bıraktım.Bu sene sorunum hocalarla fazla ilgili değildi sistemle ve kendi sorunlarımla ilgiliydi ama hocalarında etkisi yok değil.Nese bu başka yazının konusu olur 'okul problemlerim' diye =).Umarım düzgün bir puan alırım bir yere yerleşirim bu seneki okuluma devam etmek istemiyorum.Annem kafamı kırıcak artık yeter diye ama napıyım okulla ilgili birşeyden soğudum zaman  hepten kopuyorum okuldan yada yaşanan sorunlarda bana saçma sapan çözümler önersinler deliye dönüyorum.Artık bekleme zamanı heyecanla bekliyorum bende sonuçları =).



Gelerim Sınavdaki Saçmalıklara:
Yanımızda hiçbirşey getiremiyor oluşumuzu geçiyorum artık yukarda bahsettim bunla ilgili diyeceklerimden.
Bana saçma gelen şeylerden biri daha optik kağıtlar.Ya arkadaşım siz oraya adımı,soyadımı ve tc kimlik numaramı yazmışınız zaten daha bana neden tekrar yazdırıyorsunuzki anlamıyorum.Ebemin bilmem neyine kadar bilmediğiniz şey yok bana orda tekrar tekrar ad, soyad ve tc numarasını yazdırıyorsunuz.Birde bu seneki denetçi hocada şöyle birşey gördüm adam ne optiklerde nede kitapçığın üstünde hiçbirşeyi kontrol etmedi, tek tek sıraları dolaştı imza attı ve gitti oturdu hemen.Geçen sene yada ondan önceki sene hiç böle birşey hatırlamıyorum ben herşeyi tek tek kontrol etmişlerdi.Nese bakarım bir dahaki sene nolcak ve ben tekrar gircekmiyim acaba =D.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder