Hürriyet

28 Nisan 2012 Cumartesi

Cuma Pazarı

 Aslında gecikmiş bir yazı bu.Geçen gün evde sıkıldığım ve cuma pazarıda yakın olduğu için kendimi pazara attım.Aslında güzel şeylerde yok değildi aldımda bir kaç şey =).Ama benim bu yazıda asıl bahsetmek istediğim tek bir tezgah var.Bu tezgah tamamen ikinci el, eski, antika eşyalarla doluydu.Karıştırınca arada güzel şeylerde bulunucak bir tezgahtı.Hoşuma gitti haftayada gidip bir bakcam umarım.İzinli olursam tabi =D.


Aslında ilk bu fotoğraftan bahsetmek istiyorum.Keşke tezgahın arkasını daha iyi çekseymişim ama tezgah sahibi istemez birşey der diye gizli gizli çektim bu fotoğraflarıda.Bu tezgahın arkasında incik boncukları dökmüşlerdi ama öle böyle değil.Bir küpe beğenip elinize alsanız bile ikinci tekini bulmanıza imkan yok.Hepsi iç içe, herşey birbirine dolanmış.Aslında şans eseri çok güzel bir küpe bulmuştum tekini bulmam imkansızdı ama şimdi keşke alsaydım diyorum, tek başınada takılabilinirdi =/.


Buda tezgahın öteki yanı.Burda özellikle kol saatleri ve gözlükler dikkatimi çekti güzel saat vardı bir kaç tane.Gözlüklerse biraz rezil şekildeydiler açıkcası.


İşte bu gözlüklerin hali.Sanki kıyafetleri dökmüşlerde millet karıştırsın aradığını bulsun der gibi koymuşlar gözlükleri.Bir çoğunun camında çizikler mevcuttu bu nedenden dolayı ama güzel modellerde vardı.Karıştırmak ve bulmak gerek.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder