Hürriyet

5 Nisan 2012 Perşembe

Dumanın Beyefendinin Takma Tırnakları Geldi =)

Duman için almış olduğum tırnak koruyucuları bugün geldi daha doğrusu gelmiş.Bir kaç gündür evden çıkmıyordum hatta ne kadar merak etsemde posta kutusuna bakmak için aşağı bile inmiyordum.Normalde her gün posta kutusuna bakan anneminde bir kaç gündür bakmayacağı tuttu.Bu akşam ablam zile bastığında mutlaka posta kutusuna bakmasını söyledim.Yukarı geldiğinde elinde 3 tane küçük paket vardı.Heyecanla ve birazda zorla elinden kaptım hepsini.Birinde satış için gelen 2 yüzük vardı, yüzüklerden biri satışta ama büyük ihtimal öteki benim olcak daha kararsızım =).Bir diğer pakette telefonum için almış olduğum ipler ve bir adet küçük lens vardı.Ve üçüncü son pakette bizim beyefendinin takma tırnakları.
Diğer gelenleri başka bir yazıda anlatırım, bu yazı beyefendinin takma tırnaklarıyla ilgili =)




Aslında çok kısa zamanda geldiler.Ben bu kadar çabuk beklemiyordum. Normalde yemekten sonra ablamla birlikte takıcaktın ama saolsun uzandığı yerde uyuya kalınca bende bir süre vazgeçtim tek uğraşmıyım rahat durmaz yarın takarız dedim ama dayanamadım =).Hemen elime yapışkanı ve takma tırnakları alıp uyuduğu yerde oturdum başına.İlk bir kaç tanesini takarken pek anlamadı birşey ama sonrasında nolduysa istememeye başladı.O inatsa ben daha inadım.En sonunda başardım ön patilerine taktım.Arkalara takmadım, takmakta istemedim çünkü arka tırnaklarını tutup çekme gibi bir huyu var bizim beyefendinin bu nedenle dayanma süresi çok daha kısa olucaktı.


 Kırmızı tırnakları oldu bizim beyefendinin artık kendisi pek alışamadı ama alışacak o inatsa ben daha inadım.


Uygulama çok basit aslında tabi kızınız/oğlunuz sakinse eğer.Bizim beyefendi hiç uysal olmadığı için birazcık zor oldu ama başardım.Taktıktan sonra bizim huysuz beyefendi ısırılarak çekip çıkarmaya çalıştı ama daha çıkan yok.Umarım dayanır bizimkine.Eğer bizimkine dayanırsa Duman Shop sayfasında bulabilirler almak isteyenler =).


 İşte bizim beyefendinin sinirli hali.Fotoğraf çekicem diye kucağımda tutarken sinir oldu bakışlarda yaptıklarıda fenaydı tabi tırnaklarında takma tırnakları olduğu için çizemedi gayet mutluyum bu durumdan =).


Yamuk olmasının sorunu bizim beyefendinin tırnakları yamuk bu nedenle yamuk duruyorlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder