Hürriyet

10 Nisan 2012 Salı

Evde Oturmak Bana İyi Gelmiyor Gerçekten

Bu gerçeği aslında  geçen hafta çok daha iyi anlamdım.Evde kaldıkça çok fazla çikolata tüketiyorum.Sıkıldıkça devamlı elim çikolataya gidiyor.Geçen hafta tek yaptığım şey odama yeniden bir düzen vermekti.Bu son hali ne kadar gidicek bilmiyorum bakcaz görcez.

Evet geçen hafta boyunca aynı buna benzer bir şekildeydim.Elimden çikolata düşmüyordu.Sıkıntıdan tam çikolata delisine dönmüştüm.Ama bu hafta biraz daha azalttım.Ama kahvelerimi içemedim daha.Normalde canım kahve çekerken şimdi kahve aldım canım kahve istemiyor.Böle olunca sinir oluyorum kendime kahvem bitmişken canım acayip kahve çekiyor ama kahve alıncada içesim pek gelmiyor.Nese asıl konu evde oturmam ve çok çikolata yemem =).Geçen hafta çok çikolata tüketmeme rağmen bu hafta azalttım sonunda.Zaten dişimde ağrı var ve nasıl dişçiye gitcem bilmiyorum.(Evet bende dişçilerden korkanlardanım.Bu konuda çok fena felaket senaryolarım var bir başka yazıda yazarım onların bir kısmınıda.)Evet dişlerim biraz ağrımaya başlaması ve başka nedenlerden dolayı bu hafta az tüketmeye başladım.Ama yinede zor engel oluyorum kendime.Hurma yiyerek avutuyorum kendimi çok güzel tatlı hurma gelmiş çok sevdim.Tatlı, çikolata isteğimi hurmayla azaltmaya başladım 2 gündür.İyi oldu, çikolatadan daha iyi =).


Aslında bu yazıya akşam üstü başladım ama sonra yarım bırakmak zorunda kaldım ve daha yeni sabahın beşinde aklıma geldi yazının yarım kaldığı yazıyım dedim ama aradaki zaman farkı ve birazda uykunun bastırması nedeniyle konu biraz kopuk karışık oldu sanki.
Nese efendim asıl konumuz geçen hafta deli gibi çok fazla çikolata tüketmiştim ama bu hafta azalttım onu asıl konumuz buydu.Başladı ve bitti okuyanlara teşekkürler biraz karışık ama kusura bakmayın bu seferlik böle oldu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder