Hürriyet

13 Nisan 2012 Cuma

Şahane Hatalar



Dün akşam başlıyım artık dedim ne zamandır boş işlerden fırsat bulamıyordum okumaya.3 kere başladım ve her seferindede anlam veremediğim şekilde öldüm.Aslında ikinci sefer öldüğümde ölceğimi tahmin ediyordum uyuşturucu satanlardan kurtulmak kolay değil nede olsa.Ama üçüncü ölümüme anlam veremedim gerçekten ben sadece kıyafetimi almaya gitmiştim kim ne isterde benden öldürür beni =D.

Gerçekten eğlenceli bir kitap.Evde olması gereken ve ara ara alıp elinize okumanız gereken bir kitap.Zaten normal kitaplar gibi baştan sona okunan bir kitap değil ve eğlenceli.Heran herşey olabiliyor.Tabi üç kere üst üste öldükten sonra ben kısa bir ara verdim bu kitaba diğerlerine başlıyım sonra geri dönücem bunada hem daha kitabın ikincisi beni bekliyor =)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder