Hürriyet

12 Nisan 2012 Perşembe

Günün Kısa Özeti

Aslında bugün baya zor kalktım yataktan çünkü sabah saat 7 civarı anca uyuyabilmiştim.Öğlen civarı anca uyandım, duşumu  aldım, saçımı kuruttum, kıyafet seçtim, makyajımı yaptım tabi normalde evden hemen çıkmam gerekiyordu ama işte anca hazırlanıp çıktım.Birde çıkmadan bir kaç fotoğraf çekiyim diyince hepten geç çıktım.Normalde fotoğraflarımı küçük makinayla çekiyordum ama bugün farklılık yapıyım daha net çıksın dedim ve evdeki nikon d40 slr makinayı kullandım.Makina yeni değil ama benim işimi görüyor öle çok profesyonel çekimler yapmıyorum, çok çok iyide anladığımı iddia etmiyorum.Bu makine bana fazlasıyla yetiyor =).

Aynam killi farkındayım bunun =(











Bugün biraz daha farklı yaptım makyajımı normalde far sürdüğümde dışarıya doğru uzatmıyordum ama bu sefer farklılık olsun dedim ve çok da hoşuma gitti.Havalar düzeldi artık gözlüğümdende kopmam =)



Fotoğraf olmayan bir aksesuar buda.Yazın şallarımı çok fazla kullanamıyorum istediğim gibi ince yazlık şalda pek bulamıyorum ama bu küçük eşarplar çok kullanışlı oluyor yazın.Eminönünden almıştım 2 tane yine almam gerek.Bu zebra çizgilelerine sahip diğeride siyah üzerine beyaz puantiyeli.Bu şekilde kullanmak çok hoşuma gidiyor özellikle yazın.



İşte buda son yaptığım bilekliğim.Çok sevdiğim model.Ve kendimde denemek istedim.Dün gece aldım malzemeleri önüme ve çok kısa bir sürede tamamladım.Aslında başka şeylerlede uğraşınca bu süre biraz uzadı ama sadece bilekliğe ayırdığım süre kısaydı yakında farklı modellerde denicem ama bunun için gidip malzeme almam gerekiyor.



Ve günün sonunu en sevdiğim ayakkabılarımla getiriyorum.Tek kötü yanı yağmurda kesinlikle giyilmiyor, bunu giyip çıktıktan sonra yağmur yağdığında eve dönmek gözümde büyüyor bir çok ıslan zeminde tabanı fena kayıyor.Ama nolursa olsun bu ayakkabılarımı çok seviyorum =).


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder