Hürriyet

6 Nisan 2012 Cuma

Havuç Alırken Kendimi Kaybediyorum



Bugün cuma ve pazar günü bizim burda ama annem pazar yerine markete gitmemi tercih etti bugün bu yüzdende listesini yapıp kartı bıraktı.Tabi benim uyanmam kendime gelmem duş almam felan derken saat 4 oldu =D.Önce bankaya sonrada markete geldim.Listeden sırayla devam ederken, sıra havuca geldi.Ve bir gerçeği bugün anladımki havuç alırken kendimi kaybediyorum bu bir gerçek.Bütün alacaklarımı aldım kasada arabayı boşaltırken ne kadar havuz almışım diye bakıyım dedim ve yaklaşık 4 kilo havuç aldığımı gördüm.O kadar havucu nasıl yapcam gerçekten bilmiyorum.Yoğurtlu havuç salatasına bayılıyorum ama anca pazar günü yaparım gibi geliyo.Bol havuçlu bir hafta bizi bekliyor evde =).





Bunlarda kendime aldıklarım.Kahvelerim tükenmişti bunlar iyi oldu.Peynirde sabah kahvaltıları için süper olucak  =).



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder