Hürriyet

30 Nisan 2012 Pazartesi

İşe Hazırlık Gün 1

Sabah sanırım 10 civarıydı çıktım evden hemen aile hekimine gittim..Şansıma boştu sadece bir kaç dakika bekledim.Biz aile doktorumuzu (biraz önce hekim dedim ama hekim demek nedense garip geliyor bana =) ) seviyoruz.Kendisi gerçekten çok tatlı sevecen ve cana yakın bir doktor.Hemen sağlık raporumu çıkardı verdi =).Ardından hemen akbanka gittim ama yanımda tabiki hiçbirşey yoktu bir fatura yada ikametgah istiyorlardı normal olarak.Bende kendimi dışarı attım ve hemen ilk gelen minibüse bindim.İlk olarak ödemesini fazlasıyla geciktirdiğim kredi kartını ödedim.Oradanda sabıka kaydı için adliyeye koştum diyebilirim.Hava ne kadar sıcaktı bugün, tabi ben hasta olduğum için fazla ince giyinemedim.Böle oluncada üstümdekini çıkarmayınca terledim çıkarıncada hafif esen rüzgarda bile üşüdüm =/.Bu güzel havalarda hasta olmaktan nefret ediyorum gerçektende.Nese sabıka kaydınıda fazla beklemeden aldım hemen.Ordan hemen minibüse gittim yine.Erkek arkadaşım saolsun benim için aile bildirim formunu doldurup çıkardı onun yanına uğrayıp onu aldım.Ordan tekrar minibüse binip ziraat bankasına sınav için para yatırmaya gittim.Banka güvenliği beni kapıda görül görmez sınav parası bankamatikten yatıyor dedi ve hemen halletti işlemimi.Bu sene ikinci sınava sadece dilden giriyorum diğerlerine girmeye niyetim yok zaten çalışmadım ve orda geçen zaman işkence gibi geliyor artık.Nese sınav ücretinide hallettikten sonra muhtarlığa doğru gitmeye başladım.Her zaman olduğu gibi muhtarlığın yerini karıştırdım ama  normalde yerini biliyorum ama hiç gitme ihtiyacım olmuyor yerinide bilsemde giderken yolunu şaşırabiliyorum bazen.Neseki bu sefer hemen doğru sokağa girdim.Bir banka birde iş yeri için ikametgah ve nufüs sureti  aldım kalan paramıda muhtarlığa bıraktım diyebilirim.Muhtarlıktan akbanka gittim tekrar ve hesabımıda açtırdım.Artık akbanktada hesabım var işime yarıcaktır satışlarda =).
Şimdi tek eksiğim diplomam kaldı.Bugün okula gitmek okadar zor geldiki ve zaten muhtarlık sınav şu bu derken cüzdandaki paramıda bitirdim.Tam ben bunları yazarken yeni patronda aradı naptığımı sormak için.Kendisi eksiğim olduğunu duyunca biraz bozuldu gibi ama napıyım, yarında resmi tatil çarşambaya kaldı mecbur.Ehliyet ve nüfus cüzdanı fotokopisinide unutmazsam tamamdır herşey =)

Ve işte bunlarda kısa günün karı =)


Fotoğrafta sanki çok belli olmuyor gibi geldi bana rengi çok hoş kopkoyu bordo sevdim bunu =)







Hiç ojem yoktu ya bunları aldım bide.Aslında dayanamayıp dahada fazla alıyordum ama frendim kendimi 4 taneden sonra =).


 Bu winnie kupayı görünce dayanamadım.Şans eseri a101'e girdiğimde gördüm ve kaptım hemen bir tane.Birde üstünde mickey olan vardı ama bu daha tatlıydı.

Tek sorunu bu fotoğrafta gözüktüğü gibi baskıdaki bu küçük hata.Fazla yoktu bardaklardan ve büyün winnie olanlarda böle hata vardı.Bu benim aldığım hatası en az göze batandı.Bazılarında bulutun bu kenarının baskısı dağılmış daha kötü duruyordu.









Sanırım ben eve elim boş gelemeyeceğim hiç bir zaman =)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder