Hürriyet

25 Nisan 2012 Çarşamba

Yeni Takılarım

Bu takıları 23 nisanda Ortaköye gittiğimizde almıştım.Bugün kargoları fotoğraflarken aradan bunlarıda çıkartıp yükledim hemen =)Aldığım yerin biraz uzaktan fotoğrafı geziyi anlattığım yazıda var.
23 Nisan gezimiz.


İlk bu küpeleri görmüştüm ve bayılmıştım.Diğer tezgahlarada bakıyımda sonra dönüp bunu alırım dedim.Ve en son dönerken aldımda zaten kaçırmazdım bunu =).


Bu setide başka bir tezgahta buldum.Takılarda modern tasarımlarıda severim ama böle eski havası klasik tarzı olanlar biraz daha çeker beni.İlk sadece küpe alcaktım ama satıcı bayan hemen kolyesini felanda çıkardı.Azda olsa düşününce bu küpeleri bendeki kolyelerle kombinlemek zor olurdu alınca takım almak gerekirdi o şekildede aldım zaten bende.

Aslında ben o gün fazla para harcamıcaktım.Ama gözlüğü düşürdüğüm için fazlasıyla moralim bozuk ve mutsuzdum.Kurukafalı küpeleri nolursa olsun kaçırmaz alırdım ama aldığım ikinci set emin değilim onun hakkında, ne kadar sevsemde hoşuma gitsede her an satışada koyabilirim belli olmaz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder