Hürriyet

17 Nisan 2012 Salı

Elektrik Kesilmesi

Normalde karanlıkla ilgili hiç bir sorunum yok.Gece gündüz evde tek olduğumda ışıkları açmak aklıma bile gelmez.Anca mutfağa, lavaboya gittiğimde açarım.Çoğu zaman mutfakta açmam bile su içmem için buzdolabının ışığı yeter bile bana.Ama elektrikler kesildiğinde işte bütün sorunum ozaman başlıyor.Elektrik kesildiğinde mutlaka elimin altında bir ışık kaynağı olması gerekiyor, cep telefonu, bir küçük mum herhangi birşey.Elektrik kesildiğinde beni ciddi anlamda rahatsız eden birşey oluyor.Niye, neden, noluyor bilmiyorum ama acayip rahatsız oluyorum.Yaklaşık yarım saat kadar önce bir kaç dakkalığına elektrik kesildi ve ben ışık kaynağı bulamadım direk Dumana sarıldım uyuduğu yerde.Yavrum oda nolduğunu anlamadı uyku sersemi.Elektrikler gelipte bilgisayarı tekrar açınca hemen geldi bilgisayarın arkasına yattı her zamanki yerine.Şuan içeri gidip fotoğraf makinasını almaya üşeniyorum ama umarım önümüzdeki günlerde bu yatışlarını fotoğraflıcam.Gerçekten çok tatlı şekillere girebiliyor yatarken tabiki her kedi gibi =)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder