Hürriyet

8 Nisan 2012 Pazar

ÇEKTİKLERİM

Aslında daha önceden fotokritik'te yayınlıyordum çektiğim fotoğrafları ama orayada sinir oluyordum.Eğer para ödemesseniz fotoğraf yüklerken iki fotoğraf arasında saatlerce beklemeniz gerekiyordu.Şimdide aynı mı farklı mı hiç bilmiyorum uzun zamandırda bakmıyorum zaten.Bilgisayarda fotoğrafları karıştırırken bunları artık bir yerde gösteriyim fikir alıyım istedim başkalarından.Öle profesyonelim çok iyiyim demiyorum demedimde hiç bir zaman.Kendi çapımda çekiyorum fotoğraflar.Bazen sırf sıkıldım fotoğraf çekiyim diye çıkıyorum bazende öle gezmeye çıkmışken çekiyorum.Bir senedir felan çekmiyorum aslında doğru düzgün fotoğraf ama tekrar başlıcam.İyi oluyor çünkü kafam dağılıyor aslında o şekilde birşeylerle ilgilenince.Kafamın dağılmasını seviyorum çünkü bir sürede olsa sıkıntılardan dertlerden uzaklaşmak çok iyi geliyor.Nese ne diyordum nereye geldim.Sadece bir link paylaşmak içindi bu yazı.Linkimi paylaşıp bitiriyorum bu konuyu çok dağıldı =)

İşte fotoğrafları görmek istiyorsanız buyurun size link : http://www.flickr.com/photos/jade1303/

Yorumları bekliyorum her türlü yorumada açığım =)


İşte en sevdiklerimden biri bu fotoğraf.Melekli şeyleri çok sevdiğimden olsa gerek bu fotoğrafın yeri ayrı =).

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder