Hürriyet

9 Mart 2012 Cuma

1 Taneydi 5 Tane Oldular 3 Tanede Kardeş Eklendi =)

Bir tane örnek olarak anneme alıp gösterdikten sonra annemden 3-4 tane daha almasını istedim.Annemde saolsun beni kırmadı bir kaç gün gecikmeli olsada aldı ama aldıktan sonra onların eve gelmeside bir kaç gün sürdü ve geldikten sonra yıkanması bir kaç gün sürdü böle böle kısa sayılabilicek uzun bir süre geçti.Ve bugün sonunda hepsini yıkadım sularımı doldurup buzdolabıne yerleştirdim.

Bunlarda diğer 3 kardeş.Bayıldım gördüğümde niye 3 tane almış bilmiyorum ama çok tatlılar.

İki tanesi aynı desen.

Diğeri farklı ve en sevdiğim bu oldu.Çok havalı kendinden emin duruyor tweety burda =D


Bu aralar nedense disney karakterlerine takmış durumdayım.Normaldede severim ama bu ara tişörtlerini felan alıyorum hep indirimde yakaladığımda.Özellikle koton'da çok hoş tişörtleri oluyor, erkek reyonundakileri daha çok seviyorum fiyatlarıda uygun 10-15tl arası aldım tişörtlerimi hep.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder