Hürriyet

8 Mart 2012 Perşembe

Kadınlar Günü Alışverişi

Kendime söz verdim yine bişey almıcam diye.Ama nerdeeeeeee =D
Ürünler %50 indirimde insan kendine hakim olamıyor.Alışveriş turuma Kadıköydeki watsons'dan başladım.İçerde ürünlere bakmayı geçin adım atmak bile zordu.Hatta orda bir bayana denk geldim, kendisi üsküdar'da rossmann ve gratis'den alışveriş yaptıktan sonra kadıköyde watsons'a gelmişti.Helal olsun vaktim ve naktim olsaydı bende gezerdim =).

Poşetleri döker dökmez Duman beyefendi hemen kokladı karıştırdı ve başlarına oturdu bekledi =)

Soldaki hindistan cevizli krem hariç hepsini watsons'dan aldım.Kremide gratis'den.Evet çok para harcadım ama bir süre fazla birşey almam gerekmicek umarım.


Bu ürünü daha önce rossmann'dan almıştım ama watsonsda 2tl kadar biraz daha ucuz.Aslında yeni aldım ve daha bir kaç kere kullandım ama 6tl civarına düşmüşken almamak olmazdı.T bölgesi bandı ve peeling en çok kullanılan şeylerden kaçmazdı.

Diadermine ürünlerinden biraz daha devam ettim.Bu akşamda makyajımı temizlemek için ve sonrasında kullandım bunları.Soldaki temizleyici göz makyajımı rahat çıkardı.Daha önceden flormar'ın mendillerini kullanıyordum ama bu çok daha rahatmış.Ardından nemlendirici temizleme sütünü kullandım ama şuan için kararsızım bu üründe bir kaç kullanım sonunda devam edip etmeyeceğime karar vericem.

Duman arar ara ürünleri karıştırıp kendini dahil etmeye çalıştı herzamanki gibi ve dahilde oldu tabikide.

Bunlar bir süre kullanmıcağım ürünler.Biraz sıralarını beklicekler.Mağazadaki satış danışmanı tavsiye etti.Kullanan herkesin memnun kaldığını söyledi.Merak ediyodum denemek için aldım indirimde nasıl olsa.Soldaki uzun kutu temizleme köpüğü diğer küçük olanda nemlendirici.Nemlendiricinin tester'ı vardı ve elimde denedim hoşuma gitti aslında baya nemlendiriyor.Dayanamayıp erkenden açıpta kullanabilirim belli olmaz =D

Ve yine Duman beyefendi gelip ürünleri karıştırıyor bende yakalayıp göbeğini sıktıktan sonra 1-2 dakika ortadan kayboluyor =)

Pastel ürünlerindede indirim vardı.Uzun zamandır almak istediğim tırnak güçlendiricilerde indirimdeyken hemen bir tane attım sepete.Bir iki çeşidi kalmıştı reyondaki bayan bunun daha etkili olduğu söyledi ve ona güvenerek bunu aldım.O kadar şey alıp oje almadanda olmaz pastelin bu rengine bayıldım.Çok hoş bir mor.
İşte buda ojenin numarası hoş mor kesinlikle.


Farda istiyodum ama pasteldeki far setlerinden beğendiğim olmadı.Bende teklileri karıştırırken ilk soldaki rengi buldum.Aslında fotoğraftakinden çok daha hoş kiremit rengi gibi hoş bir tonu var.Beyazıda ona kombin yapmak için aldım.Reyondaki bayan birde kırık beyaz gösterdi ama aynı seri olsun diye buna karar verdik.Kırık beyazda aklımda oda benim olucak =D
Burdada farların numarası.

Ruj olmazsa olamaz benim için.Okadar rujum var ve hala almaya devam ediyorum kullanmaya sıra gelmiyor artık.Ama eve geldiğimde bende pastelin kaç numarası vardı acaba diyip baktığımda bugün aldığımla aynı rujun dolabımda olduğunu görüp hüsrana uğradım.Ama birde şöle birşey varki benim daha önce aldığım pastel 99 numara ile bugün aldığım arasında ton farkı var =/.Bu nasıl olur pek anlamadım aynı seri rujlar ikiside.
Bu fotoğrafta flaştan belki çok belli olmuyor ama az çok anlaşılıyor.Sağdaki yeni aldığım soldaki daha önceden almış olduğum.Yarın gidip değişim yapabilirmiyim diye sorucam zaten bitmiyo rujlar birde aynısından iki tane napcam =/.

Ve buda bayılarak aldığım deborah rujum.İkinci deborah rujum bu oldu.Normalde fiyatları biraz daha yüksek olduğu için pek almadığım bir marka.Ama renk muhteşem kesinlikle. Deborah Kadıköy watsons'da ne yazıkki yok.Kozzy'dekinde buldum ve kaptım.
Deseni gitmesin isterim rujun fazla kullanmasam mı ne acaba =D

Okadar şey almışken birde fazldan rimelim olsun istedim.Reyondaki bayan hem uygun fiyatı hem daha hoş olması açısından bunu önerdi.Bende hadi birde bunu deniyim diye attım sepete.Açıkcası son bir kaç aya kadar hiç rimel kullanmazdım.Şuan maybelline onebyone kullanıyorum ve hoşuma gidiyor uygulaması kolay ve görüntüsü hoş.


Kadıköydeki watsons'da alix avien yoktu bende o yüzden eve gelmeden kozzy'ye uğradım.Aslında benim aklımda flormar'ın gül kurusu tonlarındaki far paleti vardı.Ama alix avien'dekini görünce daha hoşuma gitti tonları.Gratisde flormar'da %50 indirim olmasına rağmen bunu aldım.Renk çeşidi daha hoş.
Buda numarası.

Ürünler Duman beyefendi tarafından kontrol edildi ve onaylandı.Kullanılma zamanlarını bekliyorlar artık =)

Birde gratis'den aldığım el kremi var hindistan cevizli onun fotoğrafını unutmuşum.Sırf kokusu için aldığım bir ürün =).Hindistan cevizliyi bir kullanıyım belki sonrasında çileklisinide denerim =).Kremlerin tek kötü yanı ağızları bantlı kokularına bakamıyorsunuz.Ben aldığım kremlerin kokusuna mutlaka bakarım kokulu olmaları çok hoşuma gidiyor, kullanması ve alması daha cazip oluyor =)

Gün sonunda hesabımı yaptım.15 parça ürün almışım.Normal fiyatlarıyla alsaydım eğer 186tl civarı bir ödeme yapmış olucaktım.Ama bu indirimlerle yaklaşık 85tl kadar kara geçtim ve günü 102tl harcıyarak bitirdim.Kendimi bu konuda tebrik ediyorum hiçbirşey almıcam derken kendimi batırdım bugün =).


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder