Hürriyet

13 Mart 2012 Salı

Bir Rossmann Alışverişi Daha


Aslında bu alışverişi dün yapmıştım ama gece aldığım ruju açınca hayal kırıklığına uğradım ne yazıkki kırık çıktı.Aslında sadece babama breathe right burun bantlarından bakmak için gitmiştim bir benzeri başka bir markada daha vardı .Ondan alıcaktım babama ama o hoşuma gitmedi breathe rıght olanda pahalıydı almadım.Hazır ona bir şey almamışken kendime birşeylar bakıyım dedim.Birşey almadan çıkmak olmaz ama dimi =) 


İlk aklımda olan şey bu saç köpüğüydü.Arkadaşımda vardı fena olmadığını söyledi denemek istedim.Küçük seyahat boyu sanırım 2tl fiyatı vardı.Normalde saçlarım çok kabardığında wax kullanıyorum ama onuda her zaman sevmiyorum dayanmıyor fazla birde bu köpüğü deniyim istedim.Yarın kullanıcam umarım güzeldir.


French bantları uzun zamandır istiyorum internette bulmuştum ama ürün ücreti kadar kargo ücreti vermek istemediğim için bir türlü almaya ikna edemiyodum kendimi.Bir pakette 40 adet bant var fiyat olarak 1.75tl.Aldığım aynı gece denedim gecenin bir köründe yaptığım için biraz bozukluklar oldu ama yinede güzel oldular.

 
French bandı alıpta oje almadan olmaz tabi.Bu iki rengin birbirine uyumunu çok sevdim.En kısa zamanda bu ikisiyle güzel bir french yapıcam kendime.
Bunlarda numaraları.


İşte buda büyük hevesle alıp sonrasında kırık çıkan rujum.Fişimi almayı unutmuşum dün ki alışverişten sonra ama çalışanlar saolsunlar hemen değiştirdiler.Rengini çok sevdim sanki hiç kırmızı rujum yokmuş gibi bunuda aldım hemen.Az rujum vardı biraz çoğalsın =P. Fiyatı 2.99tl civarı birşeydi gayet uygun ve renklerde güzel numarası yukardaki fotoğrafta belli oluyor.
Rengi fotoğraftakinden çok daha hoş bayıldım bu kırmızıyada =).

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder