Hürriyet

26 Mart 2012 Pazartesi

Sevmediklerim

Aslında alıp memnun kalmadığım pek ürün yok.Aldıklarımın hepsini severek beğenerek aldım.Ama işte bazen ne kadar severek alsamda güzel olmıyabiliyor.Şimdilik memnun olmadığım iki ürün oldu.






Birincisi rossmanndan aldığım saç köpüğü.Denemek için küçük boyunu almak istedim genelde wax kullanırım ama artık onu kullanmak istemiyorum ondada değişiklik zamanı geldi.Ama bu köpüğü çok sevmedim işe yaradığınıda düşünmüyorum açıkcası.




Birde çok büyük umutlarla gratisden aldığım benri el kremi.Gratise girdiğimde kararsız kalmıştım acaba hangisini alsam diye.Benim için kremin kokusuda çok önemli.Ama bu kremler büyük hayal kırıklığı oldu benim için.Ne yapısı nede kokusu beklediğim gibi çıktı.Belki memnun kalanlar vardır ama ben hiç sevmedim.Ben hindistan cevizi kokusu beklerken hiçte güzel olmayan bir kokusu ortaya çıktı.Alırken kokusuna bakmak mümkün değil çünkü ağızları kapalı.Anneme verdim bende kullanırsa o kullansın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder