Hürriyet

18 Mart 2012 Pazar

Luxybox'dan Isabelle Dupont Siparişim

Aslında bu markayı ilk limango'da görmüştüm.Ve bir kaç rujun rengini çok beğenmiştim ama bir türlü ödemelerimi ayarlayıp alamamıştım.Sonrasında çok içimde kaldı kafama takıldı almam gerek diye.İnternette aradım taradım en sonunda luxybox sayfasını buldum.Fiyatlarıda uygun indirimde.Tabi ben dayanamadım dün akşam verdim siparişimi.Umarım bu hafta elimde olur rujlarım ve ojem.Ojeyi tamamen tahmini aldım.Umarım renk en azından istediğim tona yakın olur.Benim asıl istediğim elma şekeri kırmızısı bir bulsam o ojeyi ahh ahhh =).Birde bu siteden sipariş verirken sayfada gördüğüm luxybox kutuları etkili oldu.Sipariş verdiğimde koyulan kutular gerçekten hoşuma gidiyor ve işime de yarıyor =).


 Bu iki ruju limangoda gördüğümden beri istiyorum.Gördüğüm anda benim olmalılar dedim =).Sanki az rujum varmış gibi şimdi bunlarda eklendi =)Soldaki rujun numarası: L238   Sağdaki rujun numarası: L253


















Bakarım heyecanla bekliyorum siparişlerimi =).

Birde bu sayfaya aylık 19tl'ye üye olup farklı ürünlerin testerlarını size yolluyolar.Gerçekten çok hoş bir uygulama bir çok ürünü denemiş oluyorsunuz.
Gece nette gezinirken bir blog sayfasında yollanan kutuyu gördüm ve içindekiler çok hoşuma gitti.Şimdi onuda alsam mı diye düşünüyorum ama bu ay zor benim için.Belki bir dahaki aya en azından bir kaç aylığına kısa bir üyelik yapabilirim bende denemek gerek =).

Üye olmak için:   http://www.luxybox.com/?refcode=pyq3124
Referans kodu:   
pyq3124

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder