Hürriyet

30 Mart 2012 Cuma

Kitaplarım

Gözümü kapı ziliyle açtım bugün.Hasta olduğum için sabahları kalkmak çok zor geliyor ama kapı zilini duyunca fırlıyorum yerimden kargo gelmiştir diye =).Bugünde aynen böle oldu.'Kim o' dediğimde 'kargo' denmesi beni acayip mutlu ediyor.Kapı çaldı yerimden fırladım ve aşağıdan kapıyı açıp beklemeye başladım.
Aslında ben yurtdışından paket bekliyordum ama yurtiçi kargoyu gördüğümde şaşırdım biraz.İlk olarak ne 





Aslında ben yurtdışından paket bekliyordum.Yurtiçi kargoyu gördüğümde şaşırdım ne geldi diye ama paketi alır almaz dr yazdığını görünce acayip sevindim.Bu kadar çabuk gelmesini beklemiyordum.




İlk defa dr'den sipariş verdiğim için hediye paketi olsun istedim.Hediye paketini, not yazdırdığım kartı ve özellikle kitap aralığını çok sevdim.Neden bilmiyorum ama üstündeki çok hoşuma gitti.


Bu kitapları okurken bunu kullancam =).


Pazartesi sınav stresinden kurtulur kurtulmaz ilk bu kitaplara başlıcam =).

Bu internet alışverişimden fazlasıyla memnun kaldım.Gerçekten çok hızlılar.Ben siparişimi ayın 28'inde saat gece 12'ye doğru vermiştim.Ayın 29'unda saat akşam üstü 18:30'da yurtiçi kargoya verilmiş ve bugün yani ayın 30'unda saat 13.30 civarı kitaplarımı teslim aldım.Bundan sonra kitaplarımı netten alcam.Hem kargosu hızlı hemde fiyat olarak uygun oluyor.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder