Hürriyet

25 Mart 2012 Pazar

Severek Kullandıklarım

Alıpta memnun kaldığım ürünlerin küçük bir kısmı bunlar.Diğerlerine kullanmaya fazla sıra gelmiyor beğendiklerimi daha çok tüketiyorum herkes gibi.

Diadermine t bölgesi bandını tek geçerim kesinlikle.Daha önce nivea felanda kullanmıştım ama bence en iyisi en güzeli bu.Çok güzel bir şekilde temizliyor ben özellikle burnum için kullanıyorum ve çok çok memnunum.
Diadermine arındırıcı peelingde çok güzel haftada 2-3 kez uyguluyorum.Bu hafta atladım ama daha atlamam kullanmayı.

Far bazı mutlaka ve mutlaka sahip olunması gereken bir ürün.Sadece dipliner bile sürdüğüm  zaman bile far bazını kullanıyorum.Farın ömrünü ciddi anlamda uzatıyor ve rengini çok güzel ortaya çıkartıyor.
rossmann-river de loop far bazı
Aslında çok maskara kullanan biri değilim.Ama bu maskarayı aldıktan sonra artık sürmeden çıkmıyorum evden.Sürmesi çok rahat kirpiklerden kayıp gidiyor ve çok güzel ayırıyor kirpikleri.
maybelline - onebyone

Ve benim güzel far setim.Aslında farlarımı flormardan alıyorum genelde hem renklerini seviyorum hemde fiyatları uygun geliyor açıkcası.Ama kadınlar günü alışverişinde flormar ve alix avien aynı fiyata denk geldiği için alix avien seçtim.Kesinlikle muhteşem.Bir daha indirime girsede alsam diye bekliyorum =)

(almak isteyenler için numarası)

İşte benim son aldığım ve iyikide almışım dediğim ürün.Aldığım gün gözüme yoğun ve koyu renkli bir makyaj yapmıştım.Eve geldiğimde hemen açtım ve denedim.Tek seferde farı çıkardı en sevdiğim yanıda bu oldu.Yağlı bir ürün düzgün kullanılması gerekiyor benim gibi aç ağzını boşalt temizleme mendiline olmuyor  her tarafınız yağ olabiliyor =D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder