Hürriyet

20 Mart 2012 Salı

LimangoBox

Aslında bu kutuyu asıl alma sebebim içindeki parfümlerdi.Lolita lempicka denemek istediğim bir parfümdü ve kutunun içindeki diğer ürünlerde denemeye değerdi.Fiyatıda aslında gayet uygun 20tl kargo dahil.Bu kutu olayını daha sonra nette araştırdığımda başka 3 marka daha buldum bu tarz kutu yollayan.Ama bunların hiçbiri limangodaki gibi önceden ne yollıcağını söylemiyor.Tamamen süpriz.Güzel kullanmak istediğiniz ürünlerde çıkabiliyor.Limangonun güzel yanı beğenirseniz alıyorsunuz.Diğer kutu yapan markalarda lilakutu, luxybox ve vanilya club.Lila kutu ve luxybox uygun denenebilir 20tl onlarda ama vanilya club 35tl.Nisan ayında lila kutuyu denemek istiyorum belki güzel değişik şeyler çıkabilir =)
Gelerim benim limango kutuma.Aslında bu kutu cumartesi günü teslim edildi ama ben anca bugün alabildim.Adres olarak erkek arkadaşımın adresini vermiştim ve paketi o almıştı anca bugün alabildim ve akşam gelir gelmez açtım kutuyu.Tabi önce bizim beyefendinin kontrolünden geçti bu kutu =)
Kutu bizim beyefendininde onayını aldı =).

Kutuyu açtığımda görüntüsü aslında çok şirindi bence.

İçinde bir adet L'Occitane hediye çeki çıktı.Belki bunu kullanabilirim.50tl'lik alışverişte 23tl değerindeki 
75ml 'lik vücut losyonu hediye edilcekmiş.Bu markayı deneme fırsatım olmadı ama özellikle el kremleri paketlerinden dolayı acayip ilgimi çekiyor.Vücut losyonu hediyesiyle şuan için cazip duruyor bir iki şey alıp denemek.

L'Occitane marka sütlü sabun.Kesinlikle deniceğim bir ürün bu.Boyut olarak küçük 25g ama denemeye değer bir ürün bu da.
250ml fiyatı 23tl.

İşte asıl merakla beklediğim ürünler bunlardı.Bir yerde okuduğumda sadece koklamalık ürünler olduğu yazıyordu ama bence hiç öle değil.1-2 sefer kullanılabilinir bunlar tabi aşırı parfüm sıkmayan biriyseniz.

Bu ürünün boyutu 1.2ml.Koku olarak aslında pek sevmedim diyebilirim bunu.Belkide tenimle uyuşmadı bilmiyorum ama hayal kırıklığı yaşadım anneme verebilirim, 1 yada 2 gün kullanır severse.
100ml fiyatı 195tl.

Bu ürün biraz daha küçük 0.8ml.Çok çabuk uçup gitti koku.Fena sayılmaz ama dediğim gibi belki benim tenimle alakalı ama sevdim diyemem bunuda.
100ml fiyatı 210tl.

İçlerinde en sevdiğim bu oldu.Boyutu 1.2ml.1-2 gün kullanabilirim ben bunu.
Ama bu seri beni biraz hayal kırıklığına uğrattı diyebilirim.Bu parfümlerden beklentim biraz daha fazlaydı.Ama beklentilerimi karşılamadı diyebilirim sonuç hayal kırıklığı benim için diyebilirim.Ama dediğim gibi benim tenimlede alakalı olabilir herkesin övdüğü ck one parfümünü denediğimde bile kendi tenimde hiç sevmemiştim.
 
100ml fiyatı 205tl.

Kutuda olmasına sevindiğim bir diğer üründe bu dr. murad peelingi.Bu markayı hep duymuşumdur internette görmüşümdür ama fiyatlarından dolayı almayı açıkcası pek düşünmedim, bu yüzden keşke kutudan 30ml yerine 50ml çıksaydı diyede düşünmedim değil biran için =D.200ml fiyatı 130tl.

Alterna parlaklık veren sprey boyut 25ml.Saç spreyini saçımı yıkar yıkamaz.Saçlarım bana biraz renk olarak solgun geliyor belki bu işe yarar.Ama memnun kalsamda kullanmaya devam edermiyim bilmiyorum çünkü 150ml fiyatı 80tl.

Bu içinden süpriz olarak çıktı.Sadece ip rengini sevdim diyebilirim.Belki Duman beyefendiye takarım tabi kendisi bir kaç dakika içinde sıkılıp atar bir kenara bulamamda daha =D.Üzerindekini değiştirip kendimde kullanabilirim.Bakarım zamanla belli olcak nolcağı =)


Siparişi verdiğimin ertesi günü kutu içeriğinde küçük bir değişiklik yapılmış.Saç spreyi yerine diadermine çift fazlı göz makyaj temizleyicisi eklenmiş.Keşke diyorum bir gün daha geç alsaydım.Ama şöyle birşeyde var eğer parfümler hoşuma gitseydi bir adet daha kutu alabilirdim =D.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder