Hürriyet

25 Mart 2012 Pazar

Marshmallow Salatası

Kim dayanabilirki yumuşacık ve rengarenk bu şekerlere.

Uzun zamandır marshmallow salatası yapmak istiyorum.Ama bir türlü fırsatını bulamıyorum, tam yapıyım diyorum başka şeyler ortaya çıkıyor.Birde babam evdeyken yapmak istemiyorum eğer bir severse devamlı isticek fazlasıyla yiycek.İyi birşey değil onun için o gittiği zamanlarda yapmam gerek.En sonunda bugün yeter artık dedim ve girdim mutfağa.Benim yaptığım sade oldu aslında ve bende bu yüzden başka bir sayfada yapılan tarifin resimlerini aldım.


Malzemeler:
  • Tabiki ilk ve en önemki malzeme marsmallow.Eğer bulabilirseniz küçük renkli marshmallow'lar çok hoş oluyor ama eğer bulamassanız büyüklerden alıp bölede bilirsiniz.
  • Orjinalinde sour cream kullanıyor aslında ama onu burda bulmak zor onun yerine süzme yoğurt kullanılabilinir bence.Normal yoğurtta olur ama içerisindeki meyveler zaten suyunu verebilecek meyveler bu yüzden süzme yoğurt bence en iyi tercih olur.
  • Meyve olarak: mandalina ama kabuklarının soyulması gerek, isterseniz ananas olabilir ama açıkcası ben ananas pek tercih etmem ertesi güne kaldığında tadını bozabilir, bu tarifte vişnede kullanılmış ama tabi onunda kabukları soyulmuş olması daha iyi olur ama bu iş çok zor olduğundan kabukluda deniyebilirsiniz, yeşil çekirdeksiz üzümde çok hoş olur onunda vişne gibi olması gerek ama çokda şart değil tercih meselesi.
  • Ve güzel bir tat için hindistan cevizi.Ölçüsü biraz isteğe bağlı çünkü amerikada kullandıkları hindistan ceviziyle burdakiler arasında fark var.Bizimkiler daha küçük daha az tatlı ama ordakilerin boyutları biraz daha büyük ve tat olarak daha yoğun bir tada sahipler.



Ve işte bütün malzemeleri karıştırdığınızda ortaya çıkan görüntü.Rengarenk bir salata =).

Tercihe bağlı biraz dolapta bekletipte tüketebilirsiniz hemende ama beklerse çok daha iyi tatlar birbirlerine geçiyor.

Denemeniz şiddetle tavisye edilir eğer marshmallow seven biriyseniz bunuda seversiniz =).


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder