Hürriyet

16 Mart 2012 Cuma

Rujlarım***

Tekrar dolabı döküp neyden ne kadar var diye bakıyım dedim.Ebruyla yaptığımız bir konuşmanında etkisi var tabi bunda =).Ve hepsini döktüm saydım kontrol ettim tekrar bozulan bişi olan var mı diye.Tam olarak 26 adet rujum var.Bunlardan iki tanesi parlatıcı, biri halamın hediyesiydi diğeride geçen ay flormardan birşeyler alınca hediye olarak verdiler.Rujlarımın çoğunluğu kırımızı renk ve kullanmaya sıra gelmiyor bir türlü ama yinede ben almaya devam ediyorum.3 adet mor tonu, 1 adet ten rengi denilen renk ve bir adette gül kurusu var bunların yanında diğer hepsi birbirine çok yakın kırmızı tonları.


Son zamanlardaki favori rujum.Bütün göz makyajlarıma çok güzel uyum sağlıyor ve çok hoş doğal duruyor.Alırken tereddütteydim biraz ama aldığıma acayip memnunum.Fiyat olarak 21tl olması gerek ben alırken yüzde elli indirim vardı hadi deniyim indirimdeymişte diyerek aldım.Ve iyikide almışım bu ruju.Deborah marka fiaytıda değer bu ürün için.


Deborah ruju almadan önceki rujum buydu.Fotoğrafta renk tam güzel çıkmamış ama bunuda kullandığımda özellikle doğal tonlardaki farlarla çok güzel uyum sağlıyor.Fiyat olarak 12tl civarı birşey olması gerekiyordu tam hatırlamıyorum.Satıcı bayan flormar'da bu tonlarda satılan en çok bu renk olduğunu söyledi bir kaç tane denedikten sonra bende en çok bunu beğendim.


Bunlarda mor rujlarım.En az bir sene geçmiştir bunları almamın üstünden.Ama hala bozulmadılar sağolsun dayanıklılarmış =D.Ortadakini niye aldım bilmiyorum 1 yada 2 kere kullanmışımdır.Ama diğer ikisini çok severek kullanıyordum.Uzun zamandır kullanmıyorum bunları ama artık aradada olsa kullanmak gerek beklemesinler çekmecede.Golden rose markasının rujları dayanıklılık olarakda fena değiller.


Bu parlatıcı geçen ay watsonsdan aldığım flormar farlarının hediyesi olarak verildi.Aldığım gün denemek için sürdüm bir tek sonrasındada attım çekmeceye duruyor hala.Keşke başka renk yokmu diye sorup başka alsaymışım.Fena diil renk olarak ama benim sevdiğim kullandığım bir renk değil.Kırmızı tonları olsaymış çok iyi olurmuş ozaman biterdi çabuk.Bu tonlarda kullandığım tek ruj var aynı tonda parlatıcı gereksiz benim için.


Bu parlatıcıda hediye olarak gelmişti bana ilk geldiğinde çabuk bitmesin diye fazla kullanmıyordum şimdide sıra gelmiyor diye kullanmıyorum.Görüntü olarak hoşuma gidiyor.Ama açıkcası parlatıcılarıda çok sevmiyorum ven dudağıma saçlarım geldiğinde yapışması felan hiç hoşlanmıyorum ama bunu renk olarak çok seviyorum her ne kadar kullanmasamda.
(Aslında biraz eski bir hediye ama hala bozulmadı kullanılabilir durumda o yüzden atmak istemiyorum bunu)


Her ne kadar rujlarımı kontrol edip saydıktan sonra kendime yuh desemde yine ve yeniden ruj alcam hemde aynı tonlarda kırmızıları almaya devam edicem.Ama napıyım ruj seviyorum her zaman kullanıyorum hiç birini bitirme gibi şansım olmasada almaya devam etcem eminim buna =D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder