Hürriyet

5 Mart 2012 Pazartesi

Yeni Kurbağa Yüzüğüm

Alışverişte tam fiyatına birşey almayı sevmem makyaj malzemesi dışında tabiki onlara dayanamam fazla ve onlarda da giyimde olduğu gibi indirim pek olmuyor ne yazıkki.Kıyafet ve aksesuar tarzı şeylerde olabildiğince indirimden ve en uygun fiyata almaya çalışıyorum.Bu yüzüğe de bu indirimler sayesinde sahip oldum.Sanırım stradivarius'den aldım ama açıkcası çokda emin diilim cevahirde çok gezindim karıştı mağazalar.Ve şimdi yazarken kontrol edeyim dedimde bershka'dan almışım =D.Çok yanlış hatırlıyorum gerçekten tabi okadar gezip milyon tane şey beğendikten sonra bütün hepsi birbirine karışıyor.
İşte orjinal hali bu yüzüğün.Ve sanırım orjinal fiyatı 13-15tl gibi birşey olması gerekiyor.İndirime girmiş 10tl civarına düşmüş.Tabi bu fiyatta fazla şuan bana ne kadar çok sevmiş olsamda.Reyonu karıştırırken bir tane 3tl'ye buldum aynı yüzüğü.Tek kusuru gözündeki taşlardan biri düşmüş.Hemen aldım tabi bende onu kasadaki kız biraz garip baktı sanki bana ama olsun.Cevahirden sonra hemen kadıköye geçtim ve gözüne uygun taş aradım her zaman gittiğim boncukçuda.



İstediğim renkte taş/boncuk bulamadım.Sonra niye aynısı olmak zorunda dedim ve bu kırmızı taşları aldım.Paketi 50kuruş.




Ve işte buda yüzüğümün son hali.Kırmızı gözlerle gayet güzel oldu.İki damla silikonla herşey tamam oldu =).
Boşuna 10 küsür lira vermeye gerek yok.3.5tl'ye çokda güzel bir yüzüğüm oldu =).







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder