Hürriyet

15 Mart 2012 Perşembe

Noodle Zamanı

Uzun zamandır yapmıyorum noodle hazırlarınıda pek sevmesemde bugün markette gezinirken gözüme takıldı ve sonrasındada canım çekti =).Tavuklusunu denemek istedim bu markayı daha önce aldım mı hiç hatırlamıyorum.Tavukludan denemeye başlıyım dedim ve kaptım hemen bir tane.Bir de yanında bu baharatlı kıtır minik ekmek dilimlerinden aldım(tam olarak ne olarak geçiyor bunlar bilmiyorum ama baharatlı kıtır ekmek demeyi tercih ediyorum ben).Genelde bu noodlelarda bütün tat suyunda kalıyor sade tüketmeyi sevmiyorum bu suyu.Normal beyaz ekmerlerlede sevmiyorum bu seferde bu kıtır ekmekleri denicem.

İçinden çatalı çıkıyormuş açtığımda fark ettim sevmedim ama hiç benim kendi chopsticklerim var onlar yemek daha zevkli.


Mutfaktan sesleri duyunca hemen koştu geldi attı kendini yere banda yokmu diye.Bu bakışta acaba mikrodalga çalışıcak mı bakışı =D

Ve buda düşünme hali 'tavuklu birşey ama tavuk yok ortada acaba ne yapıyor bu kız' düşüncesinde.


İşte bunlarda yazın aldığım ve daha yeni kullandığım chopsticklerim.
(2 paket aldım bu chopsticklerim biri bana fazla geldiği için diğerini satıyorum.Almak isteyen olursa facebook üzerinden Duman Shop profilinden set içeriğine bakabilir.)

Ve işte yemeğe hazır noodle.Tadı fena sayılmaz ama daha önceden aldığım başkaydı sanırım onun tadı daha hoştu.


Bu bakışta 'hani bana, bana yok mu bana' bakışı beyefendinin.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder