Hürriyet

17 Mart 2012 Cumartesi

Elma Şekeri


Normalde çok sevmem elma şekeri ama ara ara canım çeker.Bugünde o ara günlerden.Ama bu sefer nedeni belli oje renklerine bakarken elma şekeri kırmızısı renk bulmaya çalışıyorken canım çekti işte.Ama tabi nette gördüğümle elime gelicek olan tonları fark edicektir yinede bir şansımı deniyip almayı düşünüyorum.


Nette elma şekeri resimlerine bakıp ne güzel kırmızı diye düşünmeye başladım.Birazda karışırıyım bakıyım belki biri bulmuş yada önermiştir diye.Tabi bu arada fotoğraflar gördükçe canım çok daha çekmeye başladı.

En bayıldığım bu oldu.Rengi direk çekiyor.Elma şekerinde beni çeken hep o kırmızı rengi olmuştur bundada bu mavi çekti beni.



Bunlarda yılbaşı için hazırlanmış olanlar.Fikir çok güzel ve tabiki şekillerde.İnsan yemeğe kıyamaz bunları.

Buda yılbaşında güzel olurdu.Kırmızı parıltılı =)

Bu şekilde elma şekerlerinden keşke burdada yapılsa.Ne güzel olurdu.






Buda çok güzel.Özellikle bonibon severler için.Aslında evdede denenebilecek şekilde.Aslında fotoğraflara baktıkça deneme fikri hepten aklıma yatmaya başladı.İlerki zamanlarda deneyebilirim.Bir kenara notumu alıyım ben en iyisi =) 

Herkese bol elma şekerli haftasonları =)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder