Hürriyet

30 Mart 2012 Cuma

Haftasonu Gelmiş


Bütün hafta hasta evde yattığım için günlerin hiç farkında değildim açıkcası.Ne takvime nede saate baktım bütün hafta.Nasıl olsa evdeyken zaman yavaş geçiyor diye hiçbirşeyle ilgilenmedim.Haftasonuda üniversite sınavıda var zaman geçsin istemiyorum hiç zaten.Ama dün gece birşey oldu ve annemle konuşurken annem bana 'yarın cuma zaten' demesiyle yerimden fırladım.Haftasonu dışarı çıkıcam ve ben berbat haldeydim.Saçım berbat, bir gün fazla bir gün az uyumaktan gözlerim şişmiş,tırnaklarım fazla uzamış hatta bir iki tanesini kırmışım felan.Bu sabah kalktım kargomu aldım maillerimi felan kontrol ettim ve hemen duşumu aldım.Ardından tırnaklarımı düzelttim şimdi sıra güzel bir ojede.Mat siyah ojemi sürmek istiyordum ne zamandır onu sürcem.Kıyafetimide hemen hemen kafamda belirledim gibi.Yeni gelen yüzüğümü takıcağım için bütün kıyafetimi ona uygun şekilde giyincem.Umarım havada çok kötü olmaz yarın.Kalın kıyafetleri sevmiyorum o yüzden fazla kalın montumda yok bu sene fazla kar felan yağdı diye aldım onuda bir kaç hafta önce iade ettim, çok kısa tüylenme yaptığı için ve havalarda düzelmeye başladı diye mont dışında başka şeyler aldım =/.




Bütün hafta boyunca bu şekildeydim aslında 

Ama haftasonu aynen bu şekilde olcam =)






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder