Hürriyet

21 Mart 2012 Çarşamba

Yüzüklerim

Bunlar sadece son aldıklarım aslında yani yüzüklerimin sadece küçük bir kısmı.Her parmağımda bir yüzük olmasına bayılıyorum =).Genelliklede yüzüklerimde hayvan figürleri var böle olmalarınıda seviyorum =). Şimdide topshop'ta bir kaç yüzük kestirdim gözüme eğer diğer alcaklarımdan fırsat olursa en azından bir tane yüzük almak istiyorum ordanda bakarım =D.




En son sipariş ettiğim yüzük.Aslında bunu sayfamda satışa koymak için sipariş etmiştim ama okadar beğendimki kendime ayırdım şimdi isteyen olursa ona sipariş ediyorum.Parmağa takıldığında çok hoş duruyor ve görenlerin ilgisinide çekiyor.Seviyorum bu yüzüğümü.





Bir diğer satmak için getirdiğim ve şimdi kendimin kullandığı yüzükde bu.Tırnak yüzüğü olarak geçiyor.Takıldığında çok hoş duruyor.Bu yüzükte yine satılmak için gelmişti ama dayanamadım kendime ayırdım bunuda, isteyenlere getiriyorum yine bunuda.Çok severek kullanıyorum ama düşürmektende korkuyorum açıkcası.Elimi kolumu çok kullanırım dışarda hep bireşeyleri karıştırır, elime çantama ceplerime sokar dururum.Eğer düşürürsem üzüleceğim bir yüzük.



Bu yüzüğü bugün ablam seçmiş benim için.Aslında kanat yüzüklerden istemiştim hep ama bulduklarım hep ince, küçük yüzüklerdi.Parmaklarım biraz tombiş olduklarından her yüzüğü yakıştıramıyorum açıkcası.Ama ablam sağolsun boyutu güzel tutturmuş tam benim tombiş parmaklarıma uygun bir yüzük.



Bu yüzüğüde annem seçmiş.Baykuş yüzüğüm bir adet vardı hatta uzun zamandır kullanmıyorum.Bu yüzük güzel oldu yeni bay kuşum.Büyük olması en sevdiğim yanı bu ve diğer yüzüğün zaten verilmez taktım ikisinide bütün gün parmaklarımdaydı iki yüzükte.Yarın gidip farklı modeller karıştırıcam.Yüzüğümde az var bir kaç tane alıyımda farklı farklı kullanırım =P.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder