Hürriyet

4 Mart 2012 Pazar

Bardak Kullanmıyorum Artık Tweety Var



Evde erikli suyu için bir ben olduğum için genelde 1 yada 1.5 litrelik şişelerde su alıp dolaba atıyorum.2 günde bir mutlaka en az 2 şişe su alıyorum. Sürahiye koymak hoşuma gitmiyor çünkü her su içtiğimde bardağımı nereye koydum derdine düşmekten nefret ediyorum.Şişeleri dolaba atıyorum susadıkça alıp kafama dikiyorum.Tek için benim şişelerde tek kullanımlık aslında rahat oluyordu ama küçük şişeler pahalıya geliyor.Büyük su alsam 5-10 litrelik plastik şişeler tek kullanımlık suyu koyacak sürahi yok benim için.Geçen migrosa gittiğimde bu şişelerden buldum ve çok hoşuma gitti hemen bir tane aldım ve anneme gösterdim bana alması için.Umarım pazartesi 2-3 tane daha bu şişelerden sahip olucam.Fiyatıda uygun 4.5tl.Kapağı sanırım silikon ve açıp kapaması çok rahat.Deseni ve şeklide çok tatlı =)






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder