Hürriyet

28 Mart 2012 Çarşamba

Kendime Hediye

Aslında elimde okunmayı bekleyen kitaplar var ama onlara pazar günki üniversite sınavından sonra başlamaya karar verdim.Daha onlara başlamadan yeniden kitap aldım.Ama bu sefer alma sebebim uzun zamandır almak istediğim kitapların d&r'ın sayfasında indirimde olmasıydı.



Akşam üstü aklıma geldi ve açıp bir kitaplara bakıyım dedim d&r sayfasından ve bir anda ana sayfada şahane hataların indirimde olduğunu gördüm hemen ikincisine baktım oda indirimde.İkiside indirimde olunca kim tutabilir beni =D.Kitapların  bir tanesi 7.5 tl, kargo ücretide 3.5tl.İki kitap kargo ücretleriyle birlikte 18.5tl'ye geldi.Normalde kitapların tanesi 24tl, bu indirim benim için süper oldu.Diğerleri biraz daha beklicek önce bunları okucam sınavdan sonra.Sınav stresiyle okumak istemiyorum rahat kafayla rahat rahat okumak istiyorum kitaplarımı.Bu kitaplar çok çok kısa zamanda biterler ama ötekilerine başlarım =)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder