Hürriyet

16 Mart 2012 Cuma

Roller Skates


Patenleri severim.Küçükken patenim vardı annemi zar zor ikan edip aldırmıştım.Bizim sokak hafif tepe gibi patenlerle ordan kaymak en büyük zevkimdi.Tabi fazla iyi değildim patende o yüzden evden fazla uzağa gidip kaymazdım.O patenlerim bana küçük gelmeye başladığımdan beri bu eski tarz patenlerden almak istedim hep ama ne yazıkki bunlardan türkiyede bulmak mümkün değil.Dışardan alıp getirmek istesem paten parasını geçtim artık kargo parası çok fazla tutuyor ağırlığından dolayı.

Beni bu konuda en çok üzen olay ise yaz teyzemin yanında Amerikadayken bunlardan bir tanesi sahiptim.Ama ne yazıkki lanet bavul ağırlığı kuralından dolayı getiremedim.Şaka gibi bir fiyata almıştım arasam bulamam o fiyata bu patenlerden.O günü çok iyi hatırlıyorum cumartesi bir çok garage sale gezdikten sonra birde evin yakınındaki kilisenin içinde bulunan satışa bakarım dedik.Ordada her gittiğim yerde alıyodum bunlardan bulcağıma eminimdim.Ve o kilise satışında bir çift buldumda hatta 2 dolar verdim.Teyzemde söylene söylene aldı.Sadece bir kaç kere deniyebildim orda.Getirmeyi acayip çok istedim ama bavullarım zaten tıka basa doluydu bunları koymam mümkün bile değildi.Çok üzülerek bıraktım onları.Kimbilir teyzem benden sonra naptı onları hiç sormak bile istemiyorum çünkü söylenmeye başlıcak bana yine.Artık başka zamanda başka bir yerde umarım bunlardan birine tekrar sahip olabilirim.



 İnternette gezinirken bulduğum ve aşık olduğum bir model bu oldu.Fiyatı 200dolar artı kargo tabi Türkiye'ye bunu gönderen bir yer bulursam.Kargo ücreti almasalar bile benim için çok yüksek bir ücret heleki 2dolara aldığımı düşündükçe çok daha fazla pişman olmaktayım getiremediğime =(



Birde bu çok hoş zebra kadar güzel  olmasada güzel.Bununda fiyatı zebrayla hemen hemen aynı.

Bunlardan biri bir yerden hediye gelse bir şekilde sahip olsam.Düz beyazına bile razıyım ben ona renk şekil katarım her şekilde =).

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder