Hürriyet

24 Mart 2012 Cumartesi

Cumartesi Alışverişi

Cumartesi ve hava sonunda güzel dışarı çıkmadan olur mu hiç.Arkadaşımla akşamdan sözleştik yarın kadıköyde buluşup gezicez diye.

Yeni çantam.Bir kaç gündür aksiliklerden dolayı kullanamıyordum ama bugün kullanmassam olmazdı.Okadar hevesle aldım gelmesini okadar bekledim kullanmasam içimde kalır.

 Bu çantadan almak isteyenler Duman Shop'u ziyaret etsinler =).













Bugünki alışverişimin sonu.Yine evden çıkarken kendime söz verdim birşey almıcam diye ama imkansız bu söylediğim.Ufakta olsa birşey almadan edemiyorum çıktığım zamanlarda.Tabi bu sefer aldıklarım öle fazla küçük şeyler değil toplamda benim bütün paramı bitirdiler yine.









Bir süredir almak istediğim bir ürün aslında bu göz temizleyici.İnternette gezinirkende hakkında hep güzel şeyler okuduğum bir ürün.Akşam eve gittiğimde göz makyajımıda kolay çıkartıyım diye aldım hemen.Aslında bunu niye kadınlar günü alışverişimde almadım bilmiyorum.Hem besleyici bir etkisi varmış ve kolayda çıkartıyormuş.Akşam makyajımı silerken bakarım nasıl rahat olcak mı =).Watsons'da sanırım 13tl gibi bir fiyatı var uygunda.




Toplu fotoğrafta olmayan tek ürün bu.Arkadaşımla birlikte bunun hakkında yorumları hep okuduk ve uzun zamandır denemek istiyorduk.Bugünde aktarın önünden geçerken acaba baksak mı, alsak mı, şimdi gircez içeri illa alın şu bu diycekler diye düşünürken attık kendimizi içeri.İçerdeki bayana kirpik için besleyici yağ dediğimizde hemen çıkardı zaten tezgahın üstünde küçük stand gibi birşeyin içindeydi ürünler.Ürüne biraz baktık görevli bayan biraz bahsetti felan.Fiyatını sorduk 15tl diyince gayet hoşumuza gitti hemen kaptık birer tane.Almak isteyenler için aktarın yerinide tarif ediyim.Kadıköy çarşı durağının arkasındaki simit sarayının olduğu sokağa girip dümdüz gidiyorsunuz ilerde sol tarafta zaten tek bir aktar var.
Bu akşamdan hemen denicem ordaki bayan yatmadan yarım saat kadar önce sürün dedi.Umarım işe yarar kaşlarımın biraz daha uzun olmasını istiyorum.
Bir tarafı kaş bir tarafı kirpik için.Kaş için fazla kullanmam ama kirpik için bol bol kullancam =).



Bunlarda içlerinde bulunan yağlar.



Bir süredir elma şekeri kırmızı oje istiyordum ama bir türlü bulamıyorum =(.En son minibüslere giderken kendimi avutmak amacıyla bu ojeyi aldım.İstediğim renk değil ama kırmızı en azından diyerek kendimi avutuyorum.





En son gratis'den aldığım krem bende hayal kırıklığı yarattıktan sonra güzel kokulu bir el kremi arayışına girdim.Nivea ve arko dışında bir marka istiyordum.Değişik şeyler denemeyi seviyorum.Bugün watsons'da gezerken kremleri karıştırdım bol bol ve arkadaşım bu kremi gösterdi nasıl gözümden kaçtı bilmiyorum ama tam istediğim gibi hoş kokulu bir krem.El kremlerinin kokulu olmasını seviyorum ve bu kremde uzun süreli favorim olabilir kokusundan dolayı =).







Duman beyefendi her zamanki yerini aldı ve aldıklarımı incelemeye başladı benim gibi =).



Buda dayanamayıp mango'dan aldığım fular.Siyah fularlarımın olmasına rağmen bunun yumuşaklığı ve fiyatı çekti beni.Tam yazlık yumuşacık bir kumaşı var bayıldım.Fiyat olarakta 33tl'den 7tl'ye düşmüştü.Bu fiyatı görüncede almadan olmazdı =D




Bir süredir yeni bir kapatıcı istiyordum.Uzun süredir avon'un kapatıcısını kullanıyorum ve artık değişiklik yapma zamanı geldi.Aslında almak istediğim alix avien'di ama zaten bugün çok harcama yaptım o biraz pahalı geldi ve en son kapatıcı almak için girdiğim yerdede kalmamıştı.Ordaki bayan flormar'ı önerdi zaten çoğu zamanda kullandığım bir marka olduğu içinde iyi oldu benim için.Aslında ben bir an bana golden rose tavsiye edicek diye korkmuştum.Golden rose kapatıcısını üsküdarda bir kozmetikçide denemiştim ve görevli bayan zorla bana tenimden 2-3 ton kadar koyu olanı satmaya çalıştı yok neymiş anca morluklarım kapanırmış ya arkadaşım benim hem morluklaım kapanmalı hemde aydıklık vermeli kullandığım ürün.Tenimden 2-3 ton koyu kapatıcı alıp napcam ben zaten gözlerime çoğunlukla koyu makyaj yapıyorum ve en açık tonlarda fondöten, pudra kullanıyorum.Koyu kapatıcı benim ne işime yarıcakki.Nese bu başka konu =D.Bu kapatıcı gayet hoşuma gitti güzelde kapattı memnun kadım denediğimde.

Aslında bizim amacımız zebra desenli tişört almaktı.Hatta kotçular sokağında beğenmiştik bile.Arkadaşımda bende aynı tişörtü alcaktık ama kaldı o almadık.En son bahariyeye çıkarkende  bu tişörtleri buldum kaptık birer tane.10tl gayette uygundu ve ince hoş yazlık kumaş.
Almak isteyenler bahariyeye çıkarken hemen sağda görmemek imkansız adamlar 10tl diye bağırıp duruyolar ve kadınlar kapışıyolar ürünleri.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder