Hürriyet

26 Mart 2012 Pazartesi

Kararsız Kaldım Gibi

Aslında bu ay lila kutu yada luxybox denemek istiyorum ama bir yandanda flormardan alıp denemek istediğim ürünleri var.Arkadaşımlada konuştum oda hemen hemen düşüncelerimle aynı şeyleri söyledi.Ne kadar merak edip kutuları denemek istesemde içinden ne çıkacağı belirsiz işime yarıyan şeylerde olabilir hiç kullanmıcağım şeylerde.Arkadaşımda düşüncelerimdeki şeyleri söyledi ne çıkağı sürpriz olucağına denemek istediğin almak istediğin şeyleri al dedi.Bende öle yapıcam.Kutulardada limangobox beklicem güzel bir kutu çıkarsa onu alırım en azından içinden ne çıkacağını bilirim.


Flormardan almayı düşündüğüm ürünler bunlar

 Birinci asetonlu mendiller aslında uzun zamandır istediğim ama bulamıyordum.Geçen gün flormarın sayfasında gezinirken gördüm ve kesinlikle denemem gerekiyor.

İkincisi el kremi.En son watsonsdan aldığım el kremi hoşuma gitti ama yinede fazladan olsun, bir onu bir onu kullanırım =)

Üçüncüsü oje kurutucu kurutucu sprey bunude denemek istiyorum ama hangi boyunu alsam emin değilim büyük ihtimak küçüğünü alıp denicem.

Dördüncüsü oje matlaştırıcısı bütün ojelerimde kullanabilceğim birşey flormardan sipariş vericeğim için onuda  burda almak istedim.

Bu 4 ürün toplamda yaklaşık olarak 25tl yapıyor.Flormar sitesi üzerinden alışveriş yaptığınızda 30tl üstüne kargo ücretsiz ve sanırım birde makyaj çantası hediye.Bunları gidip mağazadan almakta olur ama asetonlu mendile daha bir yerde denk gelmedim ve aslında heyecanla kargo beklemeyide seviyorum =D        


30tl'ye tamamlamak için bir ürün daha almak gerek.İlk başta rujlara bakmıştım ama çok fazla rujum var daha yeni alıpta kullanamadıklarımda var.Daha sonrasındada oje alıyım dedim ama onda da pek renk seçemedim gidip bakıp almak daha iyi.

Far bazını keşfettiğimden beri artık hergün kullanıyorum far bu yüzden far almak istedim ama renk seçemiyorum.Seçenekler çok ben bu seçenekleri 7'ye indirdim.Ama yinede hangisini alsam bilemiyorum çok kararsız kaldım.Umarım bunlardan birini seçer alırım =).

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder